Woman with stomach painPraktycznie nie ma choroby przewodu pokarmowego, która nie wymagałaby interwencji dietetycznej! W swojej praktyce lekarsko – żywieniowej prowadzę pacjentów z różnymi problemami zdrowotnymi: od choroby refluksowej czy wrzodowej przewodu pokarmowego przez nietolerancje pokarmowe, celiakię po choroby takie jak wrzodziejące zapalenie jelita grubego czy choroba Crohna. Właściwa dieta to niezwykle istotny element terapii w chorobach wątroby i dróg żółciowych oraz trzustki. Prowadzę żywieniowo również pacjentów z kolostomią, czy ileostomią.

Czy wiesz, że właściwa dieta może Cię uwolnić od wielu dolegliwości z przewodu pokarmowego np. zmniejszyć bóle brzucha, wzdęcia, nudności, opanować biegunki lub zaparcia, poprawić wchłanianie wielu składników odżywczych? Czy wiesz, że prawidłowe żywienie może się przełożyć na poprawę wyników badań i funkcji narządów – m.in. właściwa dieta powoduje zmniejszenie aktywności enzymów wątrobowych, czy poprawę parametrów lipidowych.

Zapewniam kompleksowe podejście do problemu zdrowotnego: od porady dietetycznej i ułożenie jadłospisu, przez wsparcie za pomocą doustnych diet medycznych, suplementację składników pokarmowych – tam gdzie jest ona wskazana, aż po żywienie do- lub pozajelitowe. Właściwe żywienie w chorobach przewodu pokarmowego to ogromna ulga dla chorującego organu czy układu, przyspiesza rekonwalescencję i zmniejsza dolegliwości. Zdziwisz się jak wiele możesz zyskać!

Zapraszamy na wizytę!

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com